zondag 27 januari 2013

Mmmmm Zweden..

Gisteren was het een vrij hectische dag! Met onze bagage van Stockholm, op de metro (2x23 kilo en nergens een lift te bespeuren) en daarna naar het centraal station. Toen ik met mijn zwaarste tas een afdaling trotseerde zag een Zweudse blonde mij sukkelen. Zonder verpinken nam ze mijn tas over en op 2 seconden tijd was deze beneden! Veel spieren die Zweden :)!


Wachten op de trein met kanelbullar. Mmmmmmm...



De hele treinreis duurde zo een 2uurtjes en er was alleen maar veel bos, sneeuw en soms eens een hutje te bespeuren. 
Toen we dan uiteindelijk aankwamen in het station van Gävle stond onze huisbaas ons daar op te wachten samen met een taxi. Deze taxi was nodig alleen al voor onze bagage :). Na een 10 minuten rijden kwamen we aan aan ons huisje in Krusbärsvägen 19B. 

Dit is alvast een foto van mijn kamer én het zicht uit mijn raam van deze ochtend :)!



















Ik moet alles nog uitpakken!








Er ligt hier wel een meter sneeuw.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten