zondag 20 januari 2013

Nog 5 dagen te gaan..




Nog maar 5 dagen te gaan en ik vertrek richting Gävle, Zweden!




Gävle bevindt zich op de plaats waar het pictogram van de hutjes zich bevindt. Het stadje ligt aan de zee en telt ongeveer 68.700 inwoners, wat niet zoveel is als je dit vergelijkt met Gent en zijn 247.000 inwoners!





Samen met twee andere studenten, Lissa en Thomas ga ik er les volgen en les geven via de Högskolan in Gävle. Maar wat ons daar precies te wachten staat, moeten we nog ontdekken :)..

Ik zou op dit moment moeten studeren, ik heb morgen mijn laatste 2 (!) examens. Maar met mijn Erasmus in het vooruitzicht kan ik me helemaal niet meer concentreren. Nu het in België gevoelig kouder is geworden (lees: -4), maak ik me zorgen of ik wel genoeg (dikke) kleren heb.



Gezien de temperatuurverwachtingen begrijpen jullie waarschijnlijk wel waarom ik mij zorgen maak :)!

Wordt in ieder geval vervolgd..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten